Bare with me!!! 2012 hecka werid,wacky and overall crazy~!

Alright i really really haven't been on here in a while, i mean eally not. right now between everything on my account my messages is sitting at "179982" that's submissions,comments,and journals,favortives, and watches combined. X_X i really let this get out of hand, i'm working on becoming more active in the community but as of late i haven't been able to upload a lot of my artwork other then one or two pictues. so now that i'm in a place where i can do a better job of that i plan on uploading three books worthed of sketches and other stuff. hope you all like it. i'm also going to try to revamp my userpage. little by little.


in other news this year has been a wild ride and one i couldn't care much for. as much as i tried to put in it just tons of stuff happened. anywho i'm not going to tabble too much in the past but it all started with some events in the past like being dumped and my younger sister being put in a mental ward in the same week, that next month things got a bit worse i found out about a friend's death from her little girl. well she isn't little anymore. but still.. 3 months late at that. on my older sister's grad night at that... then finally on my mother's b-day i was kicked out. XD yay

2012 kicked off on the best note since my mother's b-day was on the 31st of dec. i was on the bus leaving the state up to another one thinking something awesome was going to unfold well.. i was only half right... in one of my shortest stays ever i was in alabama for only a month and less then three weeks i got kicked because of the main leaseholder/owner of the plot had a problem with me because i wouldn't conform and kneel to the head bitch. XD so with that in mind i was kicked out a week before my birthday and i ended up leaving three days after that. i wasn't sad or mad i thought at the time "the most drama-tastic part of the year was done and over" while yes it was for the most part. there have been alot of things since then that have come up that i compare that whole stay to. and yet that somehow beats everything else. lol

my return to california in three years,things seemed to change in my eyes, i was stronger alittle wiser and bitter then my last time. tho they didn't change me just opened my eyes to the way of the world really, i moved out to the Alameda\Oakland Area part of the bay area, yeah completely out of my happy bubble XD. my stay in california for most of my stay up till the last month and a half. before coming here. shockingly enough that stay while me and my friend did butt heads and well drifted apart. i still care about him to death he's still a friend but yeah... small apartment and two people don't mixed unless they are/were dating for a while. i found tons of new music, i replaced my 360 and well i brought a tablet for myself for missing my b-day, my art, and well to spoil myself at least once because i knew once i got back to florida it wasn't going to happen. lol. sad but true with family..heh.. my family. XD

fast forwarding abit. i got to attend two furcons and i loved them both. one more then the other. this lovely con up in the reno,nv area called "Pawfur" kicked off in the best way ever, the night before the local furs thorugh a nice cookout for everyone local and traveling it was just lovely, we were staying at one of hosts homes and it was just lovely. i plan on going again next year. it was a small con. only 5 bucks for getting in. tho it was only a day con, but what made it better. it was in a awesome casino and it was for a good cause, we started that day alittle fuzzy, further on in the day i was playing a few games before going back and helping my friend on his art flow only to start taking me own. i was shocked and i loved it. i made small amount of cash but i'm overly happy really. dude 35 bucks on my first time doing a convention, that's kick ass seeing as my artwork being kinda mid range stuff. X_X i wish i was better but my prices were really low and showed that i cared about the customer. dubbing my little corner "Corootai's Swinging Art Corner" hehe getting inspired after playing Space Channel 5. having a blast and slowly meeting up with the group i came with and on our way out a local fur revealed himself as one of my favortive furry writers. i squeed... i admit i squeed like a fanboy~girl~fag. i got to meet "Graveyard Greg" my time at my friend's table he was sitting across and i didn't want to hop out of my happy bubble and go "Hi" i'm a tourist :P XD but no i had a blast and i'm happy i found out this way. he gave me a few gifts and it really really ment the world to me. returning back to california with a large ass grind on my face and the rest of my month flew in a blur.

now that second con "Califur" that was alright...it could've gone dramaticly better but meh i can't complain too much. i'd hope it was going to get better but it was kinda meh the small feeling i got from the last con wasn't there and well it was just a number of things wrong with the picture..not to mention forced to spend more then i could afford to... which over all killed me. then the ride back and a unwanted guest crawling their way into our lives at the end of the con. things like that kinda really sours my views on that con. not to mention the conbadge i got that was 50 bucks and came out kinda well... crappy. Y_Y tho i am proud of that second badge i ended up getting for ten bucks, and the speicalty soaps. i plan on breaking opening when i get into my new apartment. but yeah.... two weeks at a friends house before being placed over into another place and having that other person adding into things that kinda really stress things out between the guys at that place. they liked me enough but they were so tried of the other guy there were countless times he became a burden and when called out he played the vitcim. every single time...then what was worse was i was trying my damnest to look out for the guy him just losing another friend and you kinda felt for him but then a moment later he does a few things that's stupid, poping a blunt and a few other things just beyond belief. but meh even me i try to be fair across the board but... this guy... heh this guy claimed that i was talking down to him and treating him like crap. but when i stood up for myself he shut the hell up.. i don't get the guy... i guess that's what killed the relationship. he tried playing nice and it really really didn't work. by the end of the month everyone parted ways, a friend left for texas, another moved back home, the guy i was just refuring too took a two day vacation and turned it into a month state that bleed everyone around him dry. went back to san diego. i don't know where the other main roomate went. and another friend that was in kinda the same spot i was but was at the place longer found a temp place to stay locally... i need to talk to him more on where he poofed to. he said elither florida or canada or something. XD anywho that lease ended and i left two days after. it was quite a trip. XD

Finally. i've made it back in florida i've been back for almost three weeks now. and well it's been rather colorful, before i even got back i had to deal with greyhound giving me the run around after buying a ticket returning home they gave me a rough run around for over three days because i didn't buy the ticket the way they wanted me to. 16 bucks shorter i finally was able to get on the bus after spending a nice day with my best friend up there before heading back three days on the bus took a troll on my body by the time i was back in tampa, i had pain all over my left hip and well it made it hard bending over and moving my belongings. luckly i had one of my friend's waiting for. this guy was cute and pretty hot. his name is horus :P he's a tiger from the area hella strong and he picked my box up and lugged it right to his car. then we were off we dropped it off to my mother's place before heading out to breakfast. it was great. then we worked it off with a small tour of the local malls near my mom's place then after realizing the time. we had to part ways. i really enjoyed myself. mnnn about a week after that i got back in contact with alot of my friends and slowly became more active in seeing them. one was in the hosptial and was recovering and i visited him when i had the chance then again this past week. other then that... that's really all i've been up too.
  • Current Mood
    amused amused

trying to get back into the grove of things

I'm trying to get back into the groove of things, the past few months have been everywhere for me. being alienated by my family for more then a half of month back in decmeber to the point where i needed a change and took that chance to rely on others i took a friend's offer to move in with them, they lived a single state away, i tried to go for something more with the person..i got it but then things change there were points where we were in a closed relationship,to a simi open to finally a fully open then being up in the air, after the main roomate by the name of jamie basicly lashes out at random times making the very last being the worse, few days ago he snaps on us and tell all the extra roomates that they all need to gtfo by the first. keep in mind i just got here back on the 31st. and yet i'm already fucked luckly i wasn't relaying on this and i already had a number of places to go in case this random bs to happen... Y_Y it sucks but i really liked it here, then each and everytime jamie started something my like for him and this crappy little apartment/double wide country farm area just no. i dealt with it and tried to be friendly but after him announcing i had to leave regardless i put anything in the house no i have to go. and so i'm just going to leave i don't have time for drama... my suppostive boyfriend really a best friend.. yeah that relationship kinda failed once we started trying hard... we talked about it and well it isn't much left so over all we're just remaining close friends.

lovely way to bring in the new year ^_^
here's hoping this year will go in the right direction.

wow it's been waaaaaay to long

wow it's hard to believe it's really been alittle over a year since i posted stuff about myself in my livejournal. my year has been wild to say the lease... shitty but wild none the less.. i met alot of good people that helped me and i've met alot of the bad... more of the bad... but meh with that aside i had a small vacation from my family and it just basicly reminded me that people are always different in person rather then behind a screen, i say that because you can't hear their voice, know how their feeling via im and other means, i mean i didn't think things would go down as crappy that it did... but it made me all the more wiser and alot of other stuff... i've been through the summer vacation from hell to say the lease and i made it back with maybe half the things i left with.. but it's fine. not to say my month before hand was alot worse due to my mom snapping and becoming old christine again and making things a hell of alot worse.. so less then a month after she did that i left.
i made that choice... not to mention i was being pushed out.. anyhwo being in texas enjoying the first half of everything was nice then around the second to the last if not the last month i start hearing my little sister and her man using my mom and not paying her things were getting out of hand, and basicly she said sorry again and we talked and patch things up, and as soon as i got my check i was gone. i had enough cash to ship my things and my ticket so i left. a month later both remaining members of that apartment was gone.

being in tampa for abit over two months i've relaxed a great deal and i'm working on getting back the things that were lost... it sucks but yeah slowly it's coming around. my money is going up also so i'm gald tho i'm really really pissed that it's taking so long to get back up.. i was suppose to have a extra 200 but.. things didn't work out that way and i got paid the same amount i left texas with.
but later that day i got a letter in the mail saying that it's going to be at lease 600 or more this coming month.. i can only really hope and prey i'm going to call around tomorrow while i'm out to see what's been going on with my funds and why it's taking so long for them to go back to the nomral ammount...gods i miss all my friends in california... i'll be back soon, don't forget about me... lord knows you're all i have left... X_X tampa is pretty much a dead zone for the fandom and if there are furs here elither they can't do anything, to slient or well busy... or the other half being dramafurs... which really really suck and really is un-needed. Y_Y

so yeah that's basicly spring,summer, and now fall. :P
thanks for tuning in again. i'll try to get back in the groove again of posting here...lord knows it's been awhile.

X_X sorry for the delay!

hehe hey everyone sorry about the delay on me updating this page, it's been like this since October. so please bare with me.
things have been werid in the past two months or so. i managed to score the kinect and dance masters and a few other games. so yays on that. but November was filled with stupid drama that had no place anywhere. everything from turkey day to petty things like someone over charging and then using that same money every weekend to get out and have fun. which yeah it was bs but yeah...

December started off with a nice hitch. i had plans to go see someone, someone i was friends with for abit of time and who needed someone there to make sure he didn't do anything stupid. so after days of begging i finally went up there. the first night was lovely we poured our hearts out to one another we had a few heart to heart talks and whatnot then basicly the next morning after the guy goes to work basicly he starts nitpicking about it going into details about alot of things that he didn't like and he randomly ended with him saying "i didn't use you"
now wtf? seriously he claims he hasn't used me but he's sure as well wasted my time and money, yeah i really did feel used because yeah we were connecting and we were getting close. so after all this bs basicly he talked to one of his friends behind my back and paid them to take me home over two days early. now all i can say wtf. my friends that's how i spent my first few winter days dealing with this bs. heheh.. yeah

what's worse is my sister basicly fucked up my pc but i got it to start working again, i find out that basicly that i have to share my bedroom with my little brother because my sister was well stupid about a few things opened her legs a few months back and now she's showing a baby bump and mom isn't letting her stay over to her bf's house. yeah it's getting to the point to where i really need to move out of here. so i suppose if i don't go to fc or anything i'll be saving up to fully move out of this place. so please everyone wish me luck and follow me and lets do this together after all. ^_^
  • Current Mood
    annoyed annoyed

updates from a dolphie ^_^

it's been over a year since i left seattle, looking at a old light rail day past from the 8th of this month. looking at what i went through with an ex while there. i got through it and i moved on. just like what i'm trying to do now that i'm home. my mom just got some of her test results back there abit of a mixed bag and all it's really telling me is to do my best to help out more. so i'll be working on that and myself. being in this new apartment is pretty awesome tho it's abit cramped i'm working on re doing the room and stuff so i have more room to work with. so give me time.

in other news i went to the furmeet this month and it was pretty good i seen alot of people i've never known where here and i ran into a few faces from my past. that i was intending on leaving it that. the past. with that night coming to an end i get a few texts and calls from friends and while most of them where good and others not so good i managed to filter it all and move on. fast forwarding to around to day. i've been busy this past few weeks with little children at my sister's place of work and even then setting up for a birthday party the next morning and getting most of the kids to behave themselfs was a choir in itself. hehe i was stressed out but i was kinda happy. hehe lol it's hard to explain.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
in more random news.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
you all remember what happened about 2 months or so? well i thought i was able to move on past it like a grown up and whatnot. well it seems it keeps following me and this is the thrid strike as i got a nasty im from one of the old roomates themselfs, being all fake and really well bs-tastic. at that point i just fully blocked all contact from that person after telling them off. i would post the logs up here but i'm not like that. i'm just sick of this drama. the second one came when my friend kit told me about a local fur that's over one that wants to apparently kick my ass for what i did to them? um what did i do and what does it have to do with you? no. so just means i'll be looking over my shoulder and have something ready for that point in time. the third came from basicly noticing that someone replied under anon. on the journal about me moving out and what happened and basicly in very details.

this is my respond to that. i don't lie about these things i don't try to make myself out to be a victim. if whoever fault who made that post in the first place rather it is wynd or one of those other three guys, or if it's someone new that wynd basicly twisted things around. he's the main user. add up everything he claimed his dad sent him. if you add in his gas money his spending money that he had every month. yeah he spent it on himself. now i'm really getting tired of talking about this shit. people move on i'm done with defending myself. if you have so much time to hate on someone who's been nothing but truthful then you really are lying to yourself and whoever associates with you and i don't have time. so if there are more replys like that i'm just going to delete them and store them for a later date.
  • Current Mood
    amused amused

2nd part of august smoothly ending

with that last posting i told you about the worse parts about what all i was going through, well within a week and a half of posting this, i got my check, and well my mom was still being a pain, so i contacted two of my older sisters and they took me to cash my check, get what i needed and talk to me to help me not do anything to crazy, but after talking to them for awhile then agreeing to give it another go if they help me talk to my mother yet again to help her calm down. i agreed on it. over the span of this week i told you all how i lost my bedroom to my younger sister because she was dumb enough to not have her shit in order, well get this. she hasn't been home for over two almost three weeks, my mom finally sighed and gave me back the room but it was the point that i had to fight her for it. so annoying. but well worthed it. so waiting a few days after she told me it was alright, i basicly went out with my sisters and did everything that needed to be done. and when i came home i gave my mother the money but before i did so i talked alot about what she was doing and how she was treating me and some of my sister's kids. and i did get answers to alot of the things, but the major thing was that we needed to be on the same page. with that in mind. my sense of safety and home have been restored to the point where i can stay with her for a little while longer before branching out on my own again.
  • Current Music
    Nina - Piano in the dark (OPM Nina live)

o_0 major bleeping update~! XD hold your horses this is big 0_o

you've already heard about what happened in most of june right? it gets better.
for most of that month i'm spending over at my mother's house, already giving wynd about 50 more bucks then i really needed to, basicly i come home. the house is in shambles and basicly no one thought to clean after themselfs, everyone was always on their computers,had the ac on about 65 and wynd. the main lease holder keeping his overly powered big screen tv on. so it slowly ticks me off but nothing really happens, i keep asking for updates from the two freeloaders that we had there. and come to find out they did nothing, and they planned on staying to do nothing. it wasn't until about two and a half to about three days later on the 29th. my sister's birthday i put in my two cents. me paying a large chunk of the rent and whatnot i found out that we had a "436 dollar light bill, what the fuck. were my words, so i go out and i start cleaning up knowing my sister was going to come out and pick me up.

i had planned on spending her birthday with her. us catching a bite to eat and catching a triple feature. that's right. twlight 1~3 were playing on her birthday. the third playing at midnight that night. so i rush to get things in order, and delivn. this bitch shows his ass to me by playing music talking loud over my music as i'm cleaning up. it got to the point where i snapped and i called the main lease holder out, that being wynd. i tried talking to him about figuring out what were we going to do about the two of them. they weren't showing any progess. orginally i was trying to get them to kick that shit in gear,but no. devlin stood up and open his ugly ass mouth" don't talk about us like we're not here" Constantly cutting me off trying to talk to him, before i snapped back "are you a lease holder" it takes him a moment to catch what i was saying"..uhh.. no.." he says. so i snapped back"then back off bitch. i'm trying to talk to the main lease holder, this is between me and him" so tyron, devlin's mate stands up screaming "you wanna know the problem, you're the problem you ugly bitch" and he runs out of the door. i was a mixture between what the hell and that shit was fucking funny. so basicly starts to side with them they all team up against me and when i heard him say"well hon, i don't know i mean they are trying their buying food for the house. and it's the fact that the complains have been coming from both sides.. and sorry hon i'm going to side with them about all of this" basicly

i just chuckled and basicly i left nodding softly and left for my bedrooms, calling a few members of my family crying over the phone to them explaining all of this as i'm telling you. i thought it was a great idea to have the guy i dated at the time to come over but he came over and all my problems felt like they melted away, but forgetting sometime in the morning my sisters were coming over... so that next morning we were woken up by my sisters bamming on my bedroom window, being as loud as ever and they basicly were ready to do some house cleaning. need less to say the freeloaders had more rights then the person paying the bills. with that said and done we fought back and forth and basicly at the end of the day he kept them and i left, i left i took my things and i forced them to break the lease, allowing the lights to stay on while they were there but yeah.

the first of july came and went. i thought i did this great thing leaving these fuckers behind, and whatnot. nope they used my kindness on keeping the power on to basicly bitch and gipe to tons of people that were my friends, feeding them lies and alot of other bogus bull. it first started with the three of them going to kogie, then they went to midekai, they went to rose/shelby, they went to andy, they went to my ex, they went to tons of people. that i knew and some i didn't. so i went to do damnage control at the end of july once internet was restored in my mother's new apartment... yeah you heard it. i moved back in with my mom. things have been great for july and what not,then the 30th came... yeah the start of things to come basicly my check didn't come. come to find out that it was sent back. XD go figured i requested a forward for my mail weeks back but it still went back, so basicly my mom bite into me so much so that it broke me i basicly felt like if she didn't stop rubbing that shit in i would just end it. yeah my mom got me so depressed that in order for her to stop and get the picture of what she was doing, i grabbed a knife, and i slowly went across my arms right along my vains"i know mom thanks for letting me know,anything else i should know" i basicly said and she just left she tried to say sorry but she knew i was in no mood for her. so basicly the first of august comes and my mom shows her ass to me basicly reverting to old Christine. for the first two weeks she overworked me, used me like i was a tool and tossed me to the side, you name it i've been thought it elither in the past or this month. aside from that my younger sister moved in with my mom and basicly in doing so her and my mother hijacked my bedroom she still wants me to pay for. hahah bitch gotta another thing coming. i'm taking both my checks and i'm moving. i've spent this weekend basicly babysitting.. while i don't mind i wish i got more from it. just wish i was paid more.

so basicly while things have cooled down from earlier in the month, that doesn't change the fact that i'm getting the fuck out of here. so i'm plotting and planning my way to my happen ending. with that in mind. i think it's save to say when i'm out of the state of florida i'll be able to close this chapter of this book and move on... i lost so much in just what three months of drama? because i realized that i was being used and i spoke up on it. these guys weren't acting like grown up so they spread useless and needless shit about me. bullcrap. i'm so blissed/ lucky to have great friends, true friends. they came to me. with what wynd,tryon and delvin were saying about me. "i know this isn't true but this is what (one of the three, or all there) were saying about you. i know it isn't true but still what happened"
i explained everything and they basicly laughed and just said "yeah you did right, i would've done the same got damn thing if i were in your shoes" thank you everyone it means alot that i can come to you with this. *bows politely*
  • Current Mood
    annoyed annoyed

here's a lovely update...five months in the making

this is a lovely update about five months in the making, seeing as the last update was around december,
i got back to the tampa,florida area to a warming and loving welcoming embrace of my family, slowly i began rebuild my life

-January -

january was a speical month for me. not only because of my birthday was in this month but one of the first real and true months i was home. or what felt like home and what felt right
the first two weeks were easy, the third week was basicly me saving a close friend/pet's neck, he was getting kicked out and basicly he needed somewhere to go. i got him the ticket to this state and to his pets, but basicly it kinda went bad.. he tried dating jumping in way to soon, and with the heart break i went through with my at the time boyfriend, alexel...i realized that it was my fault for calling it quits but it's mostly because i didn't/couldn't live with myself if i made false promises of if and when i would be back, the hoildays spent alone or those speical days that we would have... just wouldn't work so basicly i made the choice that we should go our own ways, killing the relastionship to save both of our hearts the slow small lets downs as they been.. moving on i met tons of lovely people and whatnot then by the forth week i wanted to screen spending some of the end of the thrid week with that close friend and my ex and a few other people was just really stressful but no worries...till the week of my birthday came around.. so basicly i was being pressured to move down to them and i basicly made it clear that wasn't going to happen i have too much stuff to take care of... then basicly the day before my birthday they showed up on my doorsteps when i kept inststing that i can't do it and whatnot and basicly it wasn't good enough for the main person wanting me to move with him and whatnot so basicly i spent about two days with me... and that was really it. i wanted to scream. finally to get him off my case and to drop the subject i desided to take the offer, that was the major mistake right now. basicly he used peer pressure on me to get me to be his roomate. it was bullcrap and it was annoying that was the end of that month and the start of the next month proved to be just ass annoying

-Feburary -
basicly the month started me being dragged into four different people's living troubles, and they knew that i was only trying to help one person and it turned into four people which was bullcrap and everytime from that point on i was just bitching up a store, so we basicly got the apartments that my uncle lived in. so basicly the first month was rather annoying because everyone didn't want to do one or two things, giving poor ass exsues, basicly forcing me to have the lights in my name. with that said and done. we were stuck with a 270 buck deposit on the lights, so go figure.

-March-
basicly this month i basicly got little less then nomral and my roomates didn't care so i basicly did everything that was needed we bout'ed and basicly this was the start of my weekly visits to my mother, she losted a school friend that she was close to suddenly and basicly i was over her place for three or four days but being about 250 bucks short on my grant check for no reason and what not was overly annoying so basicly they took every cent i had.

-April-
this month was abit better only been short a good 150 bucks i had a little bit of spending money, but spending most of my time with my mother and family members tho being stucked at that house hold really made me screen, because i really was unhappy people that heard my story on how i was they sprung into action and basicly caused abit of shit to happen, and basicly i had the chance what i needed to get out... saddly that didn't really happen mostly becauase when it came to getting the police invoided to get me out and off the lease i didn't have the right backup and it was really bullshit. after that was said and done it, the month passed by so fast.

-may-
may was one of the annoying months for me because my grant check didn't arrive till the end of the month,come to find out that it was the wrong address and it's the fact i had to go through hell getting everything in order, my roomates weren't being supportive at all,with the drama at my place my old roomates kogie and his at the time mate basicly paid my roomate wynd 500 bucks as their part of the rent, and basicly still wanted my 400 bucks for rent at the end of the month basicly using it to get his new car.doing that he still tries to charge me and family members that he gives me ride to money for gas when i could get a ride from someone else who would do that job for much cheaper and much faster, on top of that i lost my phone around the 11th of the month and was stuck using other people's phone and things to contact friends and family,the first case was when my nefew needed to go under the knife in the er because of a infection in his thraot, he still wanted me and my family pay him abit of cash, so i did. but still i needed to be there so basicly i stayed over there for about 4 or 5 days then basicly a week later because of my roomate my mom had a close call that was like a heart attack/hurneia, my mother called for about two days in a row trying to get ahold of me and this fucker forgets his phone in his car, giving me a rude awakening one afternoon. so basicly i've been over over into the new month

-june-
this month. hasn't really ended but basicly it started with my mom needing help and tons of rest it's going on the second of the week of the month and i'm not really getting back to my own place till monday or so. things have someone gotten better not really basicly the first was when i got my money for myself and whatnot. basicly i had bills i had to take care of and a few other things to take care of. my fucking roomate was trying to take 100 extra bucks out of rent and fuck me over, he didn't realize i had to pay the bill and whatnot and basicly i gave him 50 bucks more on my rent then what i needed to do. cause basicly i was home last month maybe 2 weeks and all the rise in the bills weren't my fault and i still had to pay for the mistake, plus the end of the las month i helped two of my friends with their housing problems basicly what happen was basicly they were getting kicked out, anywho offered them a place at my place till their on their feet, getting to know them in person tend to show me i kinda see why they weren't getting much help, they acted like they didn't appeatiate someone else's kindness and was thankful. till i left for my mom, there alot better but they've both hit strike one with me. so no worries we'll see if there truely worthy of this help i'm trying to do.


with that thats my large large update, basicly i'll be posting on here more often. promise. i wish the best to everyone and whatnot please have a great time, till next time
  • Current Mood
    bitchy bitchy

A Friendly update

i'm pretty sure by now a nice amount of people have seen that last post. now time for some good news, don't you think

the major suckages that was known as fucking decmber is now over, basicly what happened was i went to nab my flight only to find out the ticking counter was taking far to long, people if your going to fly out of San Jose internation, please spare yourself the trouble.. basicly i had to catch the next flight that morning. gald i caught it. there waiting on me in florida about six or seven hours later was my mom, little brother, and my older sister with her oldest kid.
i nearly burst into tears as i slowly went down the elsulators to find that someone really cared.

seeing my little brother nearly double in size really took a bit to set in. not the small fry i left and always thought he was.my sister's kid was overly cute and overly happy to see me as she was the first to rush over and damn near tackle me to the ground. never thought i would be so happy to get slamed to the ground but in this case i guess i made room for it.

after being taken off my feet, we ride in my sister's fairly mantain Suv, i say fairly only because it had needed a few things done before i can call it spacish. anywho going on. the shock of the night was maria was having me over for dinner in honor of me returning home after three years. for once it did feel right. everything about this city changed. i felt like the new kid to a brand new school/city and abit more. but i would say it's for the better because the effect of being home after a long time is just... breathtaking

old friends new friends. i've gained so much and it's really a blessing. i got to see my anutie. she made her overly awesome red valvt cake. lol sorry about my bad bad spelling

it took some time for my things to get here. but with so much going on like seeing alot of family i really didn't have time to worry about my pc, 360 or even my ps2. lol

skipping forward to my mom's birthday (dec. 31)
i had a blast over at my sister's place tho she brought me over hours early to help clean... all i can say was "wtf...feed me..feed me" XD x-mas wasn't good for me but at the very lease i had enough gifts to make myself feel better and improve my out look on things. so it wasn't so much of a loss really?

hmm that's really a big update from the time i left to about two weeks ago.


other then that. most of january has been sent to get my pet kogie down to sarasota to make sure he's in a better housing spot. he's staying with his friends and things are looking promising for him and i'm glad to hear it. ^_^

i got back yesterday from having a week long visit to see the poor boy, i only say that teasingly but he was pretty if not overly lonely tho he was getting used to a new house so that's why msotly. ^_^

please keep it here as within a few days i give out my wishlist for my birthday this year. XD

wanna know something...?

i thought things were starting to look up after the local fur party i went to.... oh no homo.. that was not the case. my week has been hell in every sense of the word from roomates talking behind my back to the point where i could guess along with them to the point i would be right half the time. to where i'm told by the guys, steele,shadow, and yote or will, or what ever the hell his name is. that.. basicly they didn't get a 5 bedroom they only got a 4 bedroom. there's no room but hey there's not all bad news. we're gonna still give you time to figure out what to do. and we'll back you no matter what, your a great person and a good roomate. T_T said the jerk who i never knew and only till now said something to me and always bitched to my roomates about stuff stuff... i hope everyone on baf sees this and see what it's making me have to do. i hope they all see what all of you are for what you really are. i want them to be driven out of the fandom...

basicly i... i have till the 13th of next month to have something to do. so i've been looking everywhere for a place, even before they told me this cause i had a feeling.. a voice spoke to me in the back of my head saying look for something just in case something like this happens. and what happens less then a day later.

what worse is i've been looking none stop for another place and to no avil.. so guess what i have to do. *insert cheesey dramatic music* i have to move back to florida and stay with my mother. it's the cheapest and saddly the best choice to do at this point. it's going to be tough but i'm blissed to have been around the norcal and the bellfurs and even the seattle furs. thanks so much for welcoming me. i hope we see each other in the future.

i'm planing to stay with my mother for about three months. if i need more time i'll boost it up to six months. anything more people worry. XD i mean really.

with this choice my only thing is should i fly or should just take the bus. please people give me choices
if your along the southern like texas, new mexico message me on my ims and i'll see about taking abit time to stop by. i'll need it as i won't be really active too much in the fandom... maybe depends if i have a ride or not. thank you all and laters